Δημοσιεύθηκε την Σχολιάστε

Μέχρι να πετάξουμε χαρταετό…

Την Τσικνοπέμπτη το σχολείο μας γιόρτασε με χαρά και δημιουργία.

Υποδεχθήκαμε την Υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε μαθήματα ξιφασκίας και παρακολούθησαν κουκλοθέατρο.

Τέλος, χορέψαμε το γαϊτανάκι, σε μια όμορφη αποκριάτικη γιορτή στο χώρο του σχολείου μας.

Δημοσιεύθηκε την Σχολιάστε

ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΕΣ…

Θελουμε να ευχηθούμε σε όλους και σε όλες “Χρόνια πολλά ! Ευτυχισμένο το 2026 με υγεία “

Η Προϊσταμένη του Ειδικού Δημοτικού Καστοριας

Ο Σύλλογος διδασκόντων & οι μαθητές του σχολείου .