Τσικνίσαμε και φέτος με πολύ κέφι, καρναβαλική διάθεση, μουσική και χορό.
Τσικνίσαμε και φέτος με πολύ κέφι, καρναβαλική διάθεση, μουσική και χορό.






Οι εγγραφές μαθητών στην Α΄ Τάξη του Σχολείου μας, για το σχολικό έτος 2021-2022, θα πραγματοποιηθούν από τη Δευτέρα 1.03.2021 έως και 31.03.2021
Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» εορτάστηκε φέτος για 18η συνεχόμενη χρονιά σε πάνω από 170 χώρες στον κόσμο η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021 που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το δίκτυο INSAFE/INHOPE με την υποστήριξη της Κομισιόν. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδειχθούν οι θετικές χρήσεις της τεχνολογίας και να διερευνηθεί ο ρόλος που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Την ευθύνη οργάνωσης του εορτασμού στη χώρα μας έχει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας που σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο διοργάνωσε διαδικτυακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 25.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί.
Την εκδήλωση χαιρέτισε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέτα Μακρή η οποία αναφέρθηκε στον καταλυτικό ρόλο που διαδραμάτισε η πανδημία στον ψηφιακό μετασχηματισμό στην εκπαίδευση και στην αναγκαιότητα το σύγχρονο σχολείο να συμβάλλει τα μέγιστα στην επιμόρφωση των μαθητών για θέματα ασφαλούς πλοήγησης.
Τα παιδιά του Πάνελ Νέων του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ έστειλαν το μήνυμά τους στους συνομηλίκους τους μέσω ενός βίντεο που δημιούργησαν με συμβουλές ασφαλούς και ποιοτικής χρήσης ιδιαίτερα εν καιρώ πανδημίας.

‘Οι μαθητές του 3ου τμήματος του σχολείου μας αποφάσισαν να στείλουν το καθιερωμένο γράμμα στον Άη Βασίλη. Έτσι λοιπόν, πήραν μολύβια και μαρκαδόρους και γέμισαν το φάκελο με ευχές, επιθυμίες και ζωγραφιές. Οι μαθητές έγραψαν με καθαρά κι όμορφα γράμματα το ονοματεπώνυμο τους πάνω στους φακέλους με την ευχή να φτάσουν στον προορισμό τους. Τα γράμματα, με τη βοήθεια της διευθύντριάς μας, έφτασαν στο κόκκινο γραμματοκιβώτιο των ελληνικών ταχυδρομείων. Μετά από λίγο διάστημα είχαμε μάλιστα και απάντηση. Το μήνυμα διαβάστηκε στους μικρούς μαθητές μας! Η χαρά τους ήταν απερίγραπτη!!!
Η δασκάλα του τμήματος,
Πολυζοπούλου Παναγιώτα
και οι μικροί μαθητές μας,
Άγγελος, Δημοσθένης, Θοδωρής, Νίκος.





Η Νέα Χρονιά ξεκίνησε κάτω από πολύ θετικές συνθήκες, καθώς παραλάβαμε στο σχολείο μας νέο παιδαγωγικό υλικό απαραίτητο για τη διευκόλυνση της μαθησιακής διαδικασίας.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμαρχο κ. Κορεντσίδη και τον πρόεδρο της Α/θμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Καστοριάς κ. Στυλιάδη, για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα του σχολείου μας.
Εκ μέρους του Συλλόγου Προσωπικού
Η δ/ντρια του Σχολείου
